هوتک و صافی مدالهای برنز رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای را کسب کردند — Pajhwok
کابل (پژواک، ۶ سرطان ۱۴۰۵):محمد خالد هوتک و شهزاده صافی، دو ووشوکار افغان، در رقابتهای ووشوی سازمان شانگهای به مدال برنز دست یافتند و قرار است فردا برای راهیابی به مدال نقره برابر حریفان ایرانی و هنگکنگی خود به میدان بروند. ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش امروز در صفحۀ ایکس خود نوشته که محمد خالد هوتک، ووشوکار افغان، در وزن ۷۰ کیلوگرام رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای، بدون انجام مبارزه، به مدال برنز دست یافت. اتل مشواڼی، سخنگوی این ریاست، به پژواک گفت که هوتک به دلیل جایگاه بالایش در ردهبندی، در دور نخست استراحت گرفت و پس از انصراف یکی از ورزشکاران، مدال برنز او قطعی شد. بر بنیاد معلومات ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش، او قرار است فردا، یکشنبه ۷ سرطان، برای راهیابی به مدال نقره، برابر عرفان محرمی، ورزشکار ایرانی، به میدان برود. ریاست یادشده همچنان نوشته است که شهزاده صافی، ووشوکار افغان، در رقابتهای آسیایی ووشوی سازمان همکاری شانگهای، در وزن ۵۶ کیلوگرام با شکست دادن حریف قزاقستانی خود، مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد. در خبرنامه آمده است که قرار است صافی فردا (یکشنبه، ۷ سرطان) برای راهیابی به مدال نقره، برابر حریف هنگکنگی خود به میدان برود. رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای از ۲۶ جون به میزبانی چین و با حضور ورزشکارانی از ۱۸ کشور آغاز شده…
Quick facts
Timeline
-
Pajhwok
هوتک و صافی مدالهای برنز رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای را کسب کردند
Sources
Afghan sources
هوتک و صافی مدالهای برنز رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای را کسب کردند