اخبار

سلام وطندار

 

آخرین خبرها و مطالب رادیوی سلام وطندار

Loading RSS Feed

 

نشرات زنده رادیوی سلام وطندار را اینجا بشنوید 

 

درباره سلام وطندار 

سلام وطندار یک رادیوی آزاد، مستقل و غیر وابسته افغانی است که دوشادوش سایر رادیوها و مطبوعات آزاد دیگر و به همکاری دفترانترنیوز درکابل از  جوزای ۱۳۸۳ه.ش مطابق جون 2004 به نشر برنامه های رادیویی آغاز کرد.
برنامه های رادیوی سلام وطندار زیر پیامی ( بیایید یکجا و یک گونه بشنویم)، تهیه و نشر گردیده و یکی از کوتاه ترین، صریحترین و ارزانترین وسیله ی ممکن، برای پخش اطلاعات و اطلاعات تازه و بی طرف در کشور به شمار می رود.

سلام وطندار، درشبانه روز(۱۴) ساعت به زبانهای ملی پشتو و دری نشرات داشته و عمدتا محتوای برنامه های آن را نشراخبار، مصاحبه ها، راپورتاژها و گزارشات خبری، مسایل آموزشی واطلاعاتی، مطالب سرگرم کننده و تفریحی و همچنان موسیقی ناب افغانی تشکیل می دهد.
برنامه های رادیو سلام وطندار علاوه از دستگاه بین المللی ستلایت، در ده‌ها ستیشن رادیوهای محلی در مرکز و ولایت های افغانستان برای تمام افغانها و به خصوص مردمان دهات کشور نشر می گردد.
رادیوسلام وطندار که به همکاری پرسنل دفتر مرکزی و خبرنگاران ولایتی خویش، مسؤولیت تهیه و نشر برنامه های رادیویی شباروزی را به عهده دارد، بیشترین شنوند گان آن را اهالی دهات و روستا های اٿغانستان تشکیل می دهد.

دا هم وګورئ
Close
Back to top button